Big nono!

2010-03-13 - 16:31:35
Okej seriöst jag är på världens sämsta humör och ska sätta mig på stadsbussen för att åka hem och då ser jag 5 familjer med 5 tjocka jävla barnvagnar trycka sig in i bussen och gör så den blir försenad. Aja skitsamma tänker jag och försöker sova när en jävla morsa sätter sig med sin jävla dregelbebis bredvid mig. Jag försöker hålla humöret uppe, det går för en liten stund tills morsan slänger upp sitt barn och träffar ungen i nått järnrör så ungen börjar skrika för fulla jävla halsar. HELVETE JÄVLA FUCKPISS ville jag bara skrika, inte nog med det så börjar morsan gunga och svänga med ungen och typ bökar och stöter till mig hela tiden, seriöst hon sitter hela jävla bussresan och typ mosh pitar mig. Hon märker att hon seriöst typ kastar ungen i mitt ansikte men fortsätter ändå. Detta hade inte stört mig i vanliga fall men jag är på världens sämsta humör idag så jag vill bara be henne dra åt helvete. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0