UH skate idag..

2010-03-29 - 23:33:59
Skejtade i ungdomens hus idag. Kom dit runt ett och träffade Johan som skejtade där själv. Efter en kvart så dyker Abba upp och ansluter till oss. Efter någon timma så kommer bröderna lejonhjärta + tjej. Jag är väl den som skejtat i ungdomens hus minst och jag börjar fan tröttna på skiten, jävla skitrum haha. Men det är väl bra att det finns något.
Jag kämpar fortfarande med min fs flip, jag har inte hittat någon skön teknik som jag kan börja använda än. Jag försökte väl skiten runt 50 gånger idag och satt den kanske två. Riktigt illa. Min Bs Heelflip börjar sitta riktigt fint där emot. Den ska jag använda mer i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0