Sitter och funderar på snorungenamn!

2010-10-11 - 03:31:04
Någon gång i framtiden så lär jag få någon liten snorunge att älska. Kanske två, eller tre. Skit samma! Jag sitter och funderar på namn, kanske lite tidigt men jag vill ha det klart för mig när kotten väl kommer. Jag funderar stark på Lucifer, Dylan och Zombie. Lucifer kanske många reagerar på men eftersom jag är ateist så har inte namnet någon som helst koppling till något ont för mig. Jag tycker det är fint namn! Dylan är koolt bara och Zombie är ännu koolare!
Och ni som gnäller på Lucifer kan ju skita ner er eller gå någonstans och gråta. Det är lagligt att döpa sitt barn till Lucifer! Zombie vette fan men den fighten tar vi i framtiden!
Ska boka tid till tatuering i morgon, hittade den här bilden och funderar på den! Utan texten då!

Kommentarer
Postat av: Aydin

Döm din framtida kotte till Aydin.

Alla som heter Aydin e bra!

Det är också lagligt så jag tycker du ska göra det =P

2010-10-11 @ 11:19:18
URL: http://www.arearetrunt.com/wordpress/
Postat av: Anonym

Döp ska det stå =P

2010-10-11 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0