Snus, mus och brännvin..

2010-10-15 - 00:39:54
Sarah är iväg och dricker kaffe! Så jag har en grabbkväll, det är jag, en dosa snus och tidningen "Rocky". Kryddar det med lite hardcore..
Innan var jag hos Anna och Lina och kikade på Simpsons Filmen! Det var fantastiskt, inte så grabbigt men det skiter jag i. Anna och Lina är för övrigt våra grannar, härliga tjejer! Det dom inte vet är att efter första gången jag träffade dom så har jag kallat dom för piff och puff i smyg. Det var för att dom kom in i lägenheten som en explosion och presenterade sig själva! Påminde lite grann om piff och puff.. Koolare än piff och puff självklart! Men det är kanontjejer! Är glad att dom är våra grannar! Ja i alla fall jag var där och kollade på film och käkade nutella direkt ur skålen! Fuck yeah! Sen drog jag ner till time och köpte snus och turkisk peppar! Kanonerz!
XOXO!
Känner att det behövs en passande bild till texten så jag googlar fram en nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0